Veebipoe thebrickcoffee.ee (edaspidi veebipood) omanik on Telliskivikohvi OÜ, registrikood 12933636, asukoht: Telliskivi 60M
 
Milliseid makseviise aktsepteeritakse?

1. Kõik maksed tehakse eurodes (€)

2. Maksmine pangalinkidega

2.1. Thebrickcoffee.ee e-poes saate maksta järgmiste pangalinkide abil:

  • Swedbank
  • SEB Bank
  • Luminor
  • LHV
  • Coop
  • Pocopay
  • Liisi ID

Valige sobiv pangalink, kus saate siseneda enda panka oma kasutajaga ja salasõnaga. Pärast edukat tehingu teostamist, vajutage, "tagasi kaupmehe juurde"

3. Kaardimakse

3.1 thebrickcoffee.ee e-poes saate maksta Visa ja MasterCard krediit -ja deebetkaartidega.

3.2 Kaardimakse töötab rahvusvaheliselt, hoolimata kliendi elukohariigist.

3.3. Korduvad ostud on võimalikud ühekordse sisenemisega.

4. Arvega maksmine.

4.1. Klient saab valida kinnitatud ostu lehelt, "arve saatmine", pärast mida saadetakse arve e-posti aadressile.

4.2. Klient maksab arve, pangaülekandega Telliskivi kohvi OÜ panga kontole.

 

müügilepingu kehtivus, toote ja hinna teave:

Veebipoest kaupade ostmisel kehtivad müügitingimused.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Tasu

shipping is added to the price.

Saatmiskulu sõltub ostja asukohast ja saatmisviisist.

saatekulu kuvatakse siis, kui ostja tellimuse esitab.

Veebipoes antakse toote teave kohe toote kõrval.

5. Tellimuse esitamine:

  1. Valige kohvipoe lehelt soovitud toode.
  2. Valige soovitud röstimistase (filter või espresso)
  3. Valige soovitud kogus (250g või 1kg)

Nende tellimiseks lisage soovitud tooted oma ostukorvi. Täitke kõik kohustuslikud väljad

ja valige tellimuse vormistamiseks kõige sobivam saatmisviis. Kogumaksumus on siis

kuvatud ekraanil. Seda saab maksta Interneti-pangaülekandega või mõne muu makse abil

.

Leping jõustub, kui tasumisele kuuluv summa kantakse veebipoe pangakontole.

Kui me ei saa tellitud kaupa tarnida lao tühjenemise tõttu või muul põhjusel, siis

ostjat teavitatakse niipea kui võimalik ja makstud raha (sh saatmiskulud)

tagastatakse viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul pärast teate saamist.

 

6. Tellimuse tühistamine ja tagastamine

6.1. thebrickcoffee.ee e-poel on õigus Kliendi tellimus tühistada, kui arve jääb tasumata 7 tööpäeva jooksul. Enne tellimuse tühistamist saadetakse kliendile meeldetuletus tasumata arve kohta.

6.2. Kui tellitud kaup ei sobi või ei vasta kliendi ootustele, saab ta kauba tagastada 14 tööpäeva jooksul alates selle kättesaamisest. Tagastamiseks peab klient saatma teatatud ajavahemiku (14 päeva) pärast teavitamise e-posti aadressi tellimused@thebrickcoffee.ee

6.2.1. Tagastatav kaup peab olema kahjustamata, kasutamata, etikettide ja originaalpakendiga, avamata kujul. Raha tagastatud kauba eest laekus kliendi pangakontole 14 tööpäeva jooksul alates hetkest, kui müüja on lepingu lõpetamise teate kätte saanud. Tagatisraha makstakse tagasi, kui tagastatud kaup on thebrickcoffee.ee e-poe laos üle vaadatud.

6.2.2. Tagastamise eest jätab e-pood brickcoffee.ee endale õiguse nõuda kliendilt transpordikulude tasumist kuni 5 eurot ja transpordikulud tagastatavast summast mahaarvatult.

6.3. Kui tagastatud kaup või selle pakend kahjustub ja kahjustub kauba sobimatu kasutamise tõttu Kliendi poolt, samuti kasutatakse osa kaupadest, jätab ta e-poele brickcoffee.ee õiguse kinni pidada tagasinõutavaks peetud summa. summa, mille võrra kauba väärtust vähendatakse. Sel juhul kauba eest makstud summa ja kahjustatud eseme vähendatud väärtuse vahe. Kui te ei nõustu vähendatud summaga, siis teil on õigus lisada sõltumatu eksperdi hinnang. Ekspertidega seotud kulud jagatakse kliendi ja e-poe thebrickcoffee.ee vahel võrdselt, välja arvatud juhul, kui ühe poole seisukoht on täiesti alusetu. Sel juhul kannab, osapool kõik eksperdi kulud, kelle seisukoht on alusetu.

6.4. thebrickcoffee.ee e-pood tasub kauba tagastamise kulud, kui kaup oli transiidil kahjustatud või kui kaubal oli defekt, mida ei suudetud välisel ülevaatusel tuvastada, mille pakendit ei olnud avatud või kui kaup ei vastanud tellitule.

6.5. thebrickcoffee.ee e-pood jätab endale õiguse tellimus tühistada, kui tellitud kaup on otsas ja Klient ei nõustu asenduskauba pakkumisega e-poes.

Defektsed kaubad:

Veebipood vastutab ostjale müüdud kaupade nõuetele mittevastavuse eest

lepingutingimuste või puuduste korral, mis olid juba olemas

Kohaletoimetamine.

Ostjal on õigus pöörduda veebipoe poole kahe nädala jooksul pärast defekti avastamist

e-posti teel või helistades.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis tekivad pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui veebipoest ostetud kaubal on defekte, mille eest veebipood vastutab, siis

veebipood parandab või asendab defektsed kaubad. Kui kaupa ei saa parandada või

asendada, tagastab veebipood ostjale summa, mis on seotud

müügilepinguga.

Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või sellisel kujul

, mis võimaldab kirjalikku taasesitamist 15 päeva jooksul.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine:

Veebipood kasutab ainult ostja sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefon

number, aadress, e-posti aadress ja pangaandmed) tellimuse töötlemiseks ja kauba saatmiseks

ostjale. Veebipood edastab isikuandmed transporditeenuse pakkujale selleks

,et kaup kohale toimetada.

Veebipood saadab uudiskirju ja pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui

ostja on avaldanud soovi neid vastu võtta, sisestades oma e-posti aadressi

veebisaidil ja näidates oma soovi saada otsepostitust.

Ostjal on igal ajal võimalik oma e-posti aadressile saadetud pakkumistest ja uudiskirjadest loobuda

pakkumise sisaldava e-kirja juhiseid järgides.

Vaidluste lahendamine:

Kõik ostja kaebused veebipoe kohta tuleb saata e-posti aadressile või

esitatud helistades.

Kui ostjal ja veebipoel ei ole võimalik vaidlust kokkuleppel lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjon on pädev lahendama ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Vaidluste lahendamine tarbijavaidluste komisjoni poolt on ostjale tasuta.

Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise organite poole.